Personeelsmanagement

Na een aantal verschillende management functies te hebben vervuld bij KPN ben ik ook als kleine zelfstandige bij diverse bedrijven werkzaam geweest als interim manager binnen het HRM werkveld.

De uitdaging als (interim) Personeelsmanager of -adviseur is telkens weer om naast bekendheid met de problematiek  in korte tijd het bedrijf en de (naaste) collega’s te leren kennen. Kortom je snel ‘’aan te passen’’ aan de omgeving en ook in gedrag en optreden rekening te houden met de cultuur binnen het bedrijf. Jezelf op alle niveaus binnen de onderneming kunnen bewegen en geaccepteerd worden maar wel je focus behouden. Dat betekent dat daarmee je doelen niet anders worden want de opdracht is van te voren helder met elkaar afgesproken en het tijdspad waarin tot resultaat moet worden gekomen staat ook veelal van te voren vast.

Je kan het nooit alleen. Dat is mijn stellige overtuiging. Al draag je wel de verantwoordelijkheid voor het resultaat binnen de opdracht. Je doet het samen met anderen. Mijn stijl is dan ook gebaseerd op samenwerken. Samen toewerken naar een bepaald resultaat binnen de gestelde tijd en ook samen de successen vieren. Daarnaast kenmerkt mijn werkwijze zich in een pragmatische aanpak. Maak het niet ingewikkelder dan het al is. Na een gedegen analyse moet snel duidelijk zijn waar Quick wins zijn te behalen en waar meer tijd nodig zal zijn.

Bent u dus op zoek naar een Personeelsmanager of -adviseur die in korte tijd zal worden beschouwd als een collega en niet als die externe welke het zeker weer beter weet. Neem dan gerust contact met mij op.

Angenent Project Begeleiding

N

Personeels- en verzuimmanagement

N

Op afstand dichtbij!

PROJECTEN

 

APB ALMERE

Roef 16, 1319 AK Almere
Tel. +31 36 5470162
Mob. +31 6 51334965

KvK: 39071450
BTW: NL1202.98.028.B.01
Rekening: NL58ABNA0558394760

» Disclaimer

 

Share This