Wilt u reorganiseren?

Ik heb in de afgelopen 15 jaar zeer veel ervaring opgedaan met reorganisaties en verandermanagement.

Huidig project:
Sinds juli 2014 ben ik betrokken bij het project Sturen en Verantwoorden van PostNL. Als interim facilitator op de sorteercentra in Nieuwegein en Zwolle ondersteun ik het management bij dit project. Dat betekent tijdens de shift op vastgestelde momenten bijeenkomsten bijwonen of looprondes doen en het management feedback geven met als doel een continue verbetering op gang te brengen.

Historie:

  • Binnen het HRM werkveld:

    • Reorganisatie en herstructurering van HR afdelingen (centraliseren personeelsadministratie en decentrale personeelsadviseurs, inkoop van verzuimdiensten en automatisering)
    • Moderniseren Verzuimaanpak inclusief alle werkinstructies, verzuimprotocol en automatisering
  • In diverse branches:

    • Sluiting vestiging met collectief ontslag voor 60 medewerkers inclusief mobiliteitstraject waarbij doelstelling was om medewerkers zo spoedig mogelijk te herplaatsen. Dit is voor 90% binnen de gestelde termijn gelukt.
    • Reorganisatie taxibedrijf (een deel hiervan werd verkocht en de overige vestigingen werden ingekrompen)
    • Reorganisatie bouwbedrijf (een deel hiervan werd verkocht en de overige bedrijfsonderdelen zijn fors gesaneerd)
    • Reorganisatie en later opheffen bedrijfsactiviteit (betonvlechtbedrijf)
    • Individuele ontslagtrajecten wegens disfunctioneren c.q. vervallen werkzaamheden

Kortom ik heb een brede ervaring en daardoor ben ik zeer goed bekend met de wet- en regelgeving op dit vlak. Ook de recente wijzigingen per 1 januari 2015 en 1 juli 2015 zijn mij uiteraard niet onbekend.

Ik kan voor u het volledige traject uitvoeren van het maken van een reorganisatieplan tot en met het regelen van het ontslag via UWV of kantonrechter of vaststellingsovereenkomst. Tevens heb ik ervaring met onderhandelingen met vakbonden over eventuele ontslagregelingen/sociaal plan. Indien nodig heb ik binnen mijn netwerk enkele gerenommeerde advocatenkantoren waar ik in het verleden succesvol heb samengewerkt.

Kortom of u nu van 1 personeelslid of van meerdere personeelsleden afscheid wil of moet nemen ik kan u helpen.

Angenent Project Begeleiding

N

Personeels- en verzuimmanagement

N

Op afstand dichtbij!

PROJECTEN

 

APB ALMERE

Roef 16, 1319 AK Almere
Tel. +31 36 5470162
Mob. +31 6 51334965

KvK: 39071450
BTW: NL1202.98.028.B.01
Rekening: NL58ABNA0558394760

» Disclaimer

 

Share This